Kyllä F osaa!

Luin Isyyspakkaus -blogin postauksen Minä osaan!,  mikä kertoi heidän saman ikäisen vauvan taidoista, ja ajattelin purkaa meidänkin kohta jo 10-kuisen pojan taitoja ja mieltymyksiä. Tässä lista Fekun osaamisista ja lempipuuhista:

  • Osaan ottaa pinsettiotteella ruoan lautaselta, heittää sen lattialle ja nauraa vielä päälle
  • Osaan nousta pinnasängyssä seisoma-asentoon
  • Sanon "äiti" tai isoveljen nimen jos sille päälle satun
  • Muutenkin höpisen, huutelen, kiljahtelen ja pärisyttelen taukoamatta
  • Käännän pääni jos kuulen nimeni tai minulta kysytään "Missä Mauri on?"

  • Pinsettiotteen avulla osaan avata tv-tason ovet ja tyhjentää kaapit
  • Olen nopea ryömimään ja minua onkin mahdoton pitää aloillaan
  • Osaan laittaa imurin päälle, eikä sen kova ääni pelota yhtään
  • Protestoin äänekkäästi jos minulta viedän jokin kiva tavara kädestä
  • Teen muille kiusaa kaatamalla modeemin, kun ryömin sen ohitse
  • Syön mieluiten itse ja kahdeksalla hampaalla onnistuu jo pureskelu mainiosti
  • Osaan laittaa lattiavalaisimen päälle
  • Suosikki tv-ohjelmani on keno-arvonta
  • Olen maailman iloisin ja coolein vauva, eikä meno vakavoidu edes vatsataudissa tai 16 tunnin automatkalla
  • Parasta on kun isoveli kävelyttää minua kainaloista 

  • Tykkään vesileikeistä ja useasti käyn läträämässä Maurin vesikipolla
  • Inhokkivaatteeni on pipo ja jos minulle annetaan mahdollisuus niin revin sen heti pois päästäni
  • Odotan malttamattomana, koska iskä tajuaisi hakea minulle kävelykärryn tai dublot
  • Rakastan sukkia ja kannan kädessäni aina likaista tai puhdasta sukkaa
  • Peilin ohi ryömiessäni pysähdyn, jään ihailemaan itseäni ja juttelemaan kuinka komea olen
  • Herään aina hyvällä tuulella, paitsi jos on hiki

Kommentit