Fashion Reporter kilpailun finaali

Hansan Fashion Reporter kilpailun finaali käytiin viime lauantaina. Finaalissa oli lisäkseni kolme naispuolista muotibloggaajaa. Oma blogini on enemmänkin lifestyleblogi, mutta muodista kiinnostuneena hain kilpailuun mukaan. Nyt voi jo hengittää, sillä elämäni ensimmäinen muotinäytös on takana ja mikä voittajafiilis! Oli todella mielenkiintoinen ja mahtava kokemus, ja samalla myös superjännittävä. Jännitykseni alkoi välittömästi, kun saavuin Hansaan hyvissä ajoin ja loppui vasta eskarilaisen synttäreillä, joita vietettiin heti näytöksen jälkeen


Valitsemani asukokonaisuuteen päädyin, kun näin mallini ja sain heti selkeän vision. Pitkänä naisena Katjalle sopii loistavasti korkeavyötäröiset ja lahkeista vajaat housut, joihin yhdistin graafisen kauluspaidan. Valitsin asun myös sen perusteella, että jos olisin nainen, niin pukeutuisin juuri tähän tyyliin. Olin rohkea ja uskalsin luottaa valitsemaani tyyliin niin vahvasti, että en ottanut varavaihtoehtoja, muuta kuin asusteiden osalta. Miehenä minulla ei ollut mahdollisuutta sovittaa vaatteita testimielessä, joten riskinä oli, että ne eivät toimisikaan yhdessä. Olen todella tyytyväinen lopputulokseen ja stailattavasta tuli meikkeineen juuri sellainen, kun olin ajatellut.
 

Kenraaliharjoituksissa asua testattiin myös herrainkengillä. Toimii!
 


Mallinani toimi ihastuttava Katja. Katjalla on yllään Marimekon Minea Noppa kauluspaita, Filippa K:n housut, Ted Bakerin mustat korkokengät ja vaalea trenssi, jotka kaikki olivat Stockmannilta valittuja. Musta kirjekuorilaukku on Beliziasta ja kelloksi valitsin Kultajousesta Hilfigerin miesten uutuuskellon, joka ei valitettavasti näy kuvissa. Tyylikkäät kissamaiset aurinkolasit ovat Synsam Rahkoselta.






Nyt on aika ÄÄNESTÄÄ minua TYKKÄÄMÄLLÄ stailaamastani mallista. Kisan äänestys tapahtuu Hansakorttelin Fashion Reporter facebook-sivuilla ja äänestysaikaa on 31.3 asti. Käy tykkäämässä stailaamastani mallista sekä jakamassa linkkiä, jotta voitto irtoaisi ja  se toisi minulle mahdollisuuden päästä Milanoon ja Hansan muotitoimittajaksi. 

Eskarilainen kannustamassa
Minulla oli mieletön kannustusarmeija paikanpäällä kannustamassa, kiitos tyypit.

Kommentit